Що робити, якщо оператор відмовляє у перенесенні номера?

Причина відмови у перенесенні номери повідомляється абоненту у SMS. При відмові через розбіжність даних абонента необхідно звернутися до оператора, від якого переноситься номер, з письмовою заявою про зміну паспортних даних, якщо раніше абонент не повідомляв про це оператора.

Міняти оператора можна необмежену кількість разів, але з попереднього перенесення має пройти щонайменше 60 днів. При цьому клієнт може подати заяву на перенесення номера як до попереднього оператору зв'язку, так і будь-якому іншому мобільному операторуякий надає послуги зв'язку у філії клієнта.

Терміни перенесення номери Тому законом визначено мінімальний термін, необхідний для виконання технічних заходів щодо перенесення номери – не менше 8 днів з дня укладання договору з новим оператором.